Wojsko walczy o wizerunek

- Żeby pokazać, jak atrakcyjna i dynamiczna jest praca w wojsku, chcemy dotrzeć do młodych ludzi np. z takim przekazem: zamiast być kierowcą kursowego autobusu, możesz za te same pieniądze jeździć czołgiem leopard czy transporterem rosomak - tłumaczy Robert Papliński, kierownik zespołu ds. promocji sił zbrojnych w MON.

(...) - Szeroka kampania promocyjna jest niezbędna, ponieważ trzeba walczyć o wizerunek wojska i zmieniać go. Artykuły o "kamaszach" i "fali" powinny na zawsze przejść do historii - podkreśla gen. Waldemar Czarnecki, szef Zespołu ds. Profesjonalizacji Sił Zbrojnych w Sztabie Generalnym Wojska Polskiego.

(...) Ogólny obraz wojska w oczach społeczeństwa jest nadal dobry, ale jak wskazują analizy - nie poprawiają go niepopularne misje w Afganistanie i Iraku.

Porady prawne

Dziennik Polski 17.09.2007 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika