Wojsko walczy o wizerunek
- Żeby pokazać, jak atrakcyjna i dynamiczna jest praca w wojsku, chcemy dotrzeć do młodych ludzi np. z takim przekazem: zamiast być kierowcą kursowego autobusu, możesz za te same pieniądze jeździć czołgiem leopard czy transporterem rosomak - tłumaczy Robert Papliński, kierownik zespołu ds. promocji sił zbrojnych w MON.
(...) - Szeroka kampania promocyjna jest niezbędna, ponieważ trzeba walczyć o wizerunek wojska i zmieniać go. Artykuły o "kamaszach" i "fali" powinny na zawsze przejść do historii - podkreśla gen. Waldemar Czarnecki, szef Zespołu ds. Profesjonalizacji Sił Zbrojnych w Sztabie Generalnym Wojska Polskiego.
(...) Ogólny obraz wojska w oczach społeczeństwa jest nadal dobry, ale jak wskazują analizy - nie poprawiają go niepopularne misje w Afganistanie i Iraku.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?