Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 1198/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem firmy kurierskiej i ewentualne wydłużenie czasu dostawy, a także za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy od przewoźnika"
XVII AmC 1517/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Kupujący może odstąpić od umowy kupna poprzez zwrot towaru - przesyłka nie może być rozpakowana."
XVII AmC 1253/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w przypadku ich zgłoszenia przez Nabywcę przy odbiorze towaru od kuriera, wraz z wypełnionym protokołem szkody. Odbiorca przesyłki winien dokładnie opisać wadę przesyłki w protokole"
XVII AmC 1490/16 16.2.2017 Inne usługi "Aquamatic.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości."
XVII AmC 1638/16 16.2.2017 Inne usługi "Jeżeli towar dostarczony do MAOR Julianna Orzechowska okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki MAOR Julianna Orzechowska pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki."
XVII AmC 1631/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "SportowyRaj.pl nie ponosi odpowiedzialności z powodu nieterminowego dostarczenia przesyłek"
XVII AmC 1669/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Złożenie zamówienia wiąże się z akceptacją regulaminu."
XVII AmC 1568/16 16.2.2017 Inne usługi "Zastrzegamy sobie możliwość błędów w opisach produktów lub fotografiach produktów. Wszelkie błędy tego typu prosimy zgłaszać do obsługi sklepu. Błędy takie nie stanowią podstawy do reklamacji towaru jeśli towar nie jest towarem wadliwym."
XVII AmC 1504/16 16.2.2017 Inne usługi "Jeżeli towar dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłate za diagnostykę oraz koszty przesyłki."
XVII AmC 1670/16 16.2.2017 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu muszą być zgłaszane na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/ rozbieżności zawartości przesyłki. Protokół taki musi być sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera, winien zawierać dokładny opis uszkodzenia/ braku datę, godzinę i czytelny podpis kuriera."
XVII AmC 1497/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Podpisany przez Kupującego i kuriera protokół jest niezwykle ważnym dokumentem, gdyż stanowi podstawowy warunek umożliwiający dochodzenie przez Kupującego od Sprzedającego, a także Sprzedającego od Kuriera roszczeń wynikających z uszkodzeń lub niekompletnej przesyłki"
XVII AmC 1730/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Składając zamówienie Kupujący akceptuje powyższy regulamin"
XVII AmC 1406/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Zwracany towar nie może nosić śladów użycia lub być uszkodzony"
XVII AmC 924/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "GoDog zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w treści niniejszego Regulaminu bez wcześniejszego powiadamiania Klientów. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.go-dog.pl;
XVII AmC 1075/16 16.2.2017 Inne usługi "GunSport.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości."
XVII AmC 1091/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Koszty transportu towaru nie podlega zwrotowi"
XVII AmC 1625/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Wraz z zwracanym towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu."
XVII AmC 846/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Firma FilipTiM nie jest odpowiedzialna za czas dostawy towarów przez przewoźnika oraz za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy"
XVII AmC 1390/16 16.2.2017 Inne usługi W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę."
XVII AmC 1364/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z paragonem lub z otrzymaną wraz z nim fakturą z wypełnionym formularzem zwrotu.."
XVII AmC 1560/16 16.2.2017 Inne usługi "Zwracany towar należy odsyłać kompletny razem z otrzymany wraz z nim dokumentem zakupu fakturą VAT lub paragonem."
XVII AmC 1362/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w przypadku zamówień w których koszt dostawy był po stronie sklepu-zostawiamy sobie prawo do potrącenia wartości kosztów transportu do klienta z oddawanej kwoty"
XVII AmC 1601/16 16.2.2017 Inne usługi "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji"."
XVII AmC 1480/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub FV)"
XVII AmC 1201/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki."
XVII AmC 1582/16 16.2.2017 Sprzedaż konsumencka "Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności firmy kurierskiej protokołu reklamacji."
XVII AmC 1553/16 16.2.2017 Inne usługi "Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i konfiguracji"
XVII AmC 1559/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Sklep zabawki.pl zastrzega sobie prawo odmówienia realizacji zamówienia bez podania przyczyn"
XVII AmC 1376/16 16.2.2017 Handel elektroniczny " Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.colway-sklep.com"
XVII AmC 941/16 16.2.2017 Handel elektroniczny "Właściwym sądem do rozstrzygania sporów powstaych na tle zawartej umowy jest sąd właściwy dla miejsca jej wykonania."
< >

Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 8
  • 4
  • 4
  • 2
  • 6
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Maria

    ocena usługi:

    Jestem zadowolona z usługi. Opinia zrozumiała i wyczerpująca. W razie potrzeby w przyszłości z pewnością skorzystam z usług e-prawnika oraz zarekomenduję bliskim i znajomym.
  • Jolanta

    ocena usługi:

    Według wybranej opcji w ciągu 3 dni otrzymałam wyczerpującą opinię prawną. Świetnie.
  • Dariusz

    ocena usługi:

    Porada wyczerpująca.Gorąco polecam. Dziękuję bardzo
  • Zuzanna

    ocena usługi:

    Fajna rzecz taka usługa , cena też do przyjęcia . Cieszę się , że trafiłam na tą stronę surfując po internecie . Polecam gorąco .
  • Malgorzata

    ocena usługi:

    Profesjonalna pomoc. Wydane opinie są rzetelne poparte odnosnymivatami prawnymi. Polecam.
  • Barbara

    ocena usługi:

    Usługa wykonan bardzo rzetelnie i terminowo.
  • Marek

    ocena usługi:

    Opinia rzetelna, zrozumiała i kompletna. Jestem bardzo zadowolony. Polecam
  • Iwona

    ocena usługi:

  • Marek

    ocena usługi:

    Szybka, rzeczowa opinia prawna polecam korzystanie z usługi e-prawnika
  • Jaroslaw

    ocena usługi:

    Dziękuję. Dzięki waszej opini wyjaśniło sie wiele rzeczy i zyskałem więcej siły do walki z problemem
  • Andrzej

    ocena usługi:

  • Irek

    ocena usługi:

    Z usług tej kancelarii korzystałem w ciągu kilku lat pięciokrotnie.Niech to świadczy o standardzie tych prawników. Są świetni i daje się wyczuć oprócz fachowości,chęć pomocy. I za to dzięki.Serdecznie pozdrawiam. Podziękowania dla Pana Łukasza z Biura Obsługi.
  • Anna

    ocena usługi:

    Super i solidnie opisane zagadnienia prawne podpart przepisami -doskonale. Troszke czas oczekiwania za dlugi.
  • Marysia

    ocena usługi:

    Porady wasze bardzo mi pomogły,jestem bardzo zadowolona z waszych usług, przez co nie narobię sobie w przyszłości kłopotów. Dziękuję.
  • Violetta

    ocena usługi:

    Polecam usługi e-prawnika. Profesjonalna i rzetelna obsługa. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Pozdrawiam.
  • Witold

    ocena usługi:

    Opinia wyczerpująca ,jestem z niej zadowolony . Dziękuję.
  • Piotr

    ocena usługi:

    Jestem zadowolony z usługi serwisu e-prawnik. Szybko i profesjonalnie zostałem poinformowany o tym, jakie działania prawne mam podjąć. Polecam





Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane