Logowanie

Rejestracja

Poprzez założenie konta Użytkownika w serwisie e-prawnik.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykonania zobowiązań przez Legalsupport sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Gabrieli Zapolskiej 36, kod poczt. 30-126, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, NIP 676-21-64-973, kapitał zakładowy 133.000,00 zł, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Równocześnie akceptuję regulamin serwisu e-Prawnik.pl

Bezpłatny dostęp tylko dla zarejestrowanych

masz już konto?

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i akceptuję Regulamin serwisu e-Prawnik.pl (więcej)

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Legalsupport sp. z o.o. informacji handlowej (więcej)

Klauzule niedozwolone

Sygnatura Data wpisu Branża Treść
XVII AmC 850/16 24.11.2016 Handel elektroniczny "Sklep internetowy jbpartner.pl nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia złożone przez osoby trzecie wykorzystujące adres e-mail oraz hasło użytkownika naszego serwisu."
XVII AmC 27584/13 24.11.2016 Handel elektroniczny "Zawartość paczki musi być sprawdzona przy kurierze - prosimy odebrać paczkę i w obecności kuriera sprawdzić czy zawartość zgadza się z otrzymaną fakturą oraz czy towary wewnątrz nie są uszkodzone. W przypadku zaistnienia jednego z w/w należy natychmiast spisać protokół, posługując się nazewnictwem z faktury i niezwłocznie poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. Nie ma możliwości późniejszego spisania protokołu, tylko protokół kuriera jest podstawą do otrzymania odszkodowania. W razie niedopełnienia w/w czynności sklep nie przyjmuje reklamacji."
XVII AmC 517/16 2.11.2016 Handel elektroniczny "Podmiot prowadzący Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych."
XVII AmC 635/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy z uwagi na okoliczności, które nie są od niego zależne"
XVII AmC 752/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Spory powstałe w wyniku realizacji Regulaminu Dostawcy będą załatwiane polubownie. W przypadku braku porozumienia, spór rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Dostawcy"
XVII AmC 765/16 12.10.2016 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towarów będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego podpisanego przez Kupującego i dostawcę (listonosza lub kuriera)"
XVII AmC 75/16 12.10.2016 Inne usługi "Reklamacje ilościowe oraz stwierdzenie wad jawnych, takich jak np. uszkodzenia mechaniczne, pęknięcia i stłuczenie szkła, czy głębokie zarysowania powinny być zaznaczone w Protokole odbioru robót pod rygorem utraty wszelkich roszczeń z tego tytułu"
XVII AmC 141/15 12.10.2016 Inne usługi "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki"
XVII AmC 33564/13 12.10.2016 Handel elektroniczny "Zalogowanie się do systemu oznacza zgodę na przetwarzanie danych dla celów marketingowych wyłącznie przez firmę e-purpose Sp. z o.o., Grupa Allegro sp. z o.o., Opineo Sp. z o.o., danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji"
XVII AmC 843/16 6.10.2016 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz kompletności dostawy będą rozpatrywane tylko po sprawdzeniu towaru w obecności kuriera przy odbiorze. Bezwględnie warunkiem przyjęcia reklamacji będzie spisany wraz z kurierem protokół szkody w momencie odbioru towaru i dostarczenie protokołu na adres firmy poczta w terminie 5 dni. Po tym czasie Klient traci prawo do złożenia reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie. Bez protokołu szkody żadne reklamacje nie będą rozpatrywane"
XVII AmC 639/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Informacje o zmianach będą publikowane na stronie"
XVII AmC 638/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "5. Dokładamy najwyższych starań, aby fotografie oraz opisy oferowanych towarów odpowiadały rzeczywistości w najwyższym możliwym stopniu. Nie możemy jednak wykluczyć pomyłek, które nie mogą stanowić podstawy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń pod adresem firmy"
XVII AmC 637/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "2. Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w razie gdy porozumienie takie byłoby niemożliwe, spór rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy"
XVII AmC 636/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "10.Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta"
XVII AmC 635/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "Konsument ma mozliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania"
XVII AmC 634/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT)"
XVII AmC 633/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "2. Mimo dołożenia szczególnych starań nie gwarantujemy, że zamieszczone na stronach naszego sklepu opisy produktów nie zawierają błędów. Nie są one jednak podstawą do ewentualnych roszczeń"
XVII AmC 632/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "1.Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu"
XVII AmC 1158/16 6.10.2016 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera)"
XVII AmC 658/15 6.10.2016 Handel elektroniczny "Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki"
XVII AmC 518/16 6.10.2016 Handel elektroniczny "Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie ujawniona w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody potwierdzonego przez pracownika firmy kurierskiej lub pracownika poczty".
XVII AmC 13805/12 6.10.2016 Handel elektroniczny "Wszelkie regulacje związane z wysyłką towarów określone są w regulaminach firm wysyłkowych, kurierskich. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej). Firma NOVUM Adam Popek nie odpowiada za szkody wynikłe w czasie transportu towaru. W momencie odbioru przesyłki Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy kurierskiej, a w razie stwierdzenia uszkodzeń ma prawo i obowiązek spisania protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera"
XVII AmC 12651/12 6.10.2016 Usługi telekomunikacyjne "Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości świadczenia Usług Telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Abonenta połączeń w sieciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych operatorów"
XVII AmC 165/16 30.9.2016 Handel elektroniczny "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru"
XVII AmC 175/16 30.9.2016 Handel elektroniczny "Firma DAMAR nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłek, powstałe z winy placówki pocztowej"
XVII AmC 655/16 30.9.2016 Handel elektroniczny "Należy w obecności kuriera dokładnie sprawdzić czy zamówiony towar nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli towar okaże się uszkodzony należy spisać protokół szkodowy, który stanowi podstawę do złożenia reklamacji (...)"
XVII AmC 548/16 30.9.2016 Edukacja "Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zwrotowi nie podlega koszt dostawy (...)"
XVII AmC 27685/13 30.9.2016 Handel elektroniczny "W przypadku, gdy zwrot, reklamacja lub wymiana towaru nie zostanie uznana, np. z powodu odesłania po upływie 30 dni, braku rachunku, braku opisu usterek, lub opakowania, będzie on odesłany na koszt Klienta"
XVII AmC 2115/14 30.9.2016 Handel elektroniczny "Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwość"
XVII AmC 40450/13 30.9.2016 Handel elektroniczny "Właściwym sądem do rozstrzygania sporów powstałych na tle działalności prowadzonej przez Sprzedawcę jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
< >

Pomoc prawna online

Zaufało nam już:
  • 0
  • 2
  • 8
  • 0
  • 0
  • 9
  • 3
  • osób

Opinie naszych klientów

  • Anna

    ocena usługi:

    Rewelacja. Polecam wszystkim.
  • Dagmara

    ocena usługi:

    Bardzo dziekuje za szybka i profesjonalna odpowiedz .Polecam !
  • Zdzisław

    ocena usługi:

    Naprawdę polecam, szybko i sprawnie no i profesjonalnie, bardzo Państwu dziękuję. Pozdrawiam.
  • Urszula

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z wyczerpującej odpowiedzi. Opinia rzetelna i bardzo pomocna w dalszym działaniu. Polecam korzystanie z e-prawnika.
  • Tomasz

    ocena usługi:

    O.K.
  • wojtek

    ocena usługi:

    Dziękuję bardzo za usługę w pełni profesjonalną i uczciwą.Jestem zadowolony.Z pewnością w przyszłości będę korzystać z Państwa usług bo to ogromna wygoda i oszczędność czasu.Polecam was wszystkim.
  • dbj

    ocena usługi:

    Szybko merytorycznie i rzetelnie
  • Arletta

    ocena usługi:

    Szybko, sprawnie, rzetelnie. Polecam
  • Róża

    ocena usługi:

    Jestem bardzo zadowolona z usługi e-prawnik.pl odpowiedź udzielona szybko, konkretnie, zrozumiale, polecam każdemu aby kierować tu pytania, na prawdę jest profesjonalizm. Ja dziękuję serdecznie.
  • Rozalia.

    ocena usługi:

    porada prawna była dokładna i wyczerpująca, jestem zadowolona.
  • Irena

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję za wyczerpującą opinię prawną. Profesjonalna pomoc prawna dodała mi pewności i przekonania w konkretnym działaniu. Polecam pomoc e-prawnika.
  • ewa

    ocena usługi:

    bardzo rzetelna i szczegółowa opinia zdecydowanie polecam korzystanie
  • Ewa

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i poradę prawną. Będę korzystać w przyszłości. Polecam.
  • Krystyna

    ocena usługi:

    Opinia rzetelna, profesjonalna, szybka i bardzo pomocna. Dziękuję.
  • Irena

    ocena usługi:

    Jestem niezwykle zadowolona z bardzo profesjonalnego i terminowego zalatwienia sprawy, z ktora sie zwrocilam do e-prawnikow. Polecam to biuro goraco wszystkim zainteresowanym.
  • Ewa

    ocena usługi:

    Bardzo dziękuję, opinia sporządzona w wyznaczonym terminie podparta obowiązującymi przepisami - profesjonalna. Z pewnością w przyszłości będę korzystać z Państwa usług bo to ogromna wygoda i oszczędność czasu. Ewa
  • Piotr i Małgorzata

    ocena usługi:

    Porady prawne na najwyższym poziomie. Wszystko klarowne i przejrzyste. Na pewno skorzystamy w przyszłości.


Informujemy, iż zgodnie z przepisem art. 25 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631), dalsze rozpowszechnianie artykułów i porad prawnych publikowanych w niniejszym serwisie jest zabronione.

Zapytaj prawnika – skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!

* pola wymagane