Coraz więcej reklamy w internecie
Jeszcze w tym roku w dwóch europejskich krajach: Wielkiej Brytanii i Szwecji, udział internetu w wydatkach reklamowych przekroczy 10 proc. - wynika z najświeższych prognoz opublikowanych przez sieć domów mediowych ZenithOptimedia. W 2006 r. wydatki reklamowe na internet w Wielkiej Brytanii wyniosą 12,9 proc. ogólnego rynku reklamowego w tym kraju, a w Szwecji 10,5 proc. Tym samym po raz pierwszy w historii internetu medium to osiągnie dwucyfrowy udział w torcie reklamowym. Już w 2008 r. do Wielkiej Brytanii i Szwecji dołączą Australia, Izrael, Japonia, Norwegia, Korea Południowa i Tajwan.
Puls Biznesu 03.10.2006 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?