Jak zorganizować telepracę?

Telepracę można wprowadzić w firmie tylko po konsultacjach ze związkami zawodowymi, a gdy ich nie ma, to z przedstawicielami pracowników - informuje Rzeczpospolita.

Wynikiem rozmów musi być zawarcie porozumienia lub podpisanie regulaminu dotyczącego warunków telepracy. Dopiero po spełnieniu tych formalności pracodawca może rekrutować telepracowników. Zmiana formy pracy przez już zatrudnionych pracowników może nastąpić na mocy porozumienia stron, z inicjatywy pracownika lub pracodawcy. Telepraca jest dobrowolna i nie można jej narzucić - czytamy na łamach dziennika. Więcej w dzisiejszym wydaniu Rzeczpospolitej.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

  • Faf 2012-02-03 19:27:21

    A GDZIE SĄ OFERTY TELEPRACY?


Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika