Kto będzie się zajmował promocją polskiej gospodarki za granicą?
(...) „Puls Biznesu” dotarł do projektu ustawy o Polskiej Agencji Promocji Gospodarczej (PAPG), który jest obecnie konsultowany w Ministerstwie Gospodarki.
(...)PAPG ma się zająć — w kolejności podanej w projekcie — promocją gospodarki, wspieraniem rozwoju eksportu, napływu inwestycji zagranicznych i polskich inwestycji za granicą oraz gromadzeniem informacji o krajowych dostawcach i kooperantach na potrzeby projektów inwestycyjnych.
(...)— Zgodnie z porozumieniem zawartym przez Ministerstwo Gospodarki i Ministerstwo Spraw Zagranicznych, promocją, a więc współpracą z partnerami handlowymi, wspieraniem eksporterów i inwestorów zajmie się około 45 instytutów promocji gospodarczej, natomiast zadania o charakterze ekonomicznym będą realizowane przez wydziały ekonomiczne ambasad i konsulatów — wyjaśniał wówczas Andrzej Kaczmarek, wiceminister gospodarki.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?