Mniejsze wpływy z reklamy

Największy portal internetowy Yahoo poinformował we wtorek, że spodziewa się w trzecim kwartale spadku wpływów reklamowych z sektora finansowego i motoryzacyjnego. Po tej informacji kurs spółki stracił na Wall Street prawie 12 proc.

(...)Ocena Yahoo! oddaje kiepską kondycję amerykańskich spółek motoryzacyjnych, które tracą rynek na rzecz  japońskich i koreańskich rywali. Ford ma poważne problemy finansowe i zapowiedział głębokie cięcia kosztów, a General Motors też nie może pochwalić się rewelacyjnymi wynikami. A gdy ogranicza się koszty, na pierwszy ogień idą pracownicy i wydatki reklamowe.

Puls Biznesu 20.09.2006 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika