Reklama bez udziału dzieci
Zaprzestania wykorzystywania dzieci do reklam adresowanych do ich rówieśników domagają się obradujący w Warszawie rzecznicy praw dziecka.
O interesy i prawa najmłodszych powinni dbać rzecznicy praw dziecka. Tymczasem są kraje, w których nie ma takich instytucji - martwią się członkowie utworzonej osiem lat temu Europejskiej Sieci Rzeczników Praw Dziecka (ENOC). Jak co roku, tym razem w Warszawie, walczą o ochronę praw i interesów dzieci. Sieć łączy niezależneinstytucje z 23 krajów europejskich zajmujące się problemami i prawami dzieci.
Rzeczpospolita 22.09.2005 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?