Reklama bez udziału dzieci

Zaprzestania wykorzystywania dzieci do reklam adresowanych do ich rówieśników domagają się obradujący w Warszawie rzecznicy praw dziecka.

O interesy i prawa najmłodszych powinni dbać rzecznicy praw dziecka. Tymczasem są kraje, w których nie ma takich instytucji - martwią się członkowie utworzonej osiem lat temu Europejskiej Sieci Rzeczników Praw Dziecka (ENOC). Jak co roku, tym razem w Warszawie, walczą o ochronę praw i interesów dzieci. Sieć łączy niezależneinstytucje z 23 krajów europejskich zajmujące się problemami i prawami dzieci.

Rzeczpospolita 22.09.2005 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika