Reklamacja wycieczki z biura podróży
Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) pozwala turystom reklamować wycieczki wykupione w biurach podróży, jeżeli nie są one zgodne z zawartą umową. Jakie kroki należy podjąć opisuje w dzisiejszym wydaniu "Dziennik Gazeta Prawna":
- osoba, która stwierdzi w trakcie wyjazdu, że hotel ma niższy standard, albo pokój jest bez balkonu, lub wyżywienie nie jest pełne, powinna o tym od razu zawiadomić organizatora imprezy i domagać się zmiany. W umowie turystycznej powinna być zresztą zamieszczona klauzula przypominająca o tym klientowi
Więcej w gazecie.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?