Reklamacja wycieczki z biura podróży

Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) pozwala turystom reklamować wycieczki wykupione w biurach podróży, jeżeli nie są one zgodne z zawartą umową. Jakie kroki należy podjąć opisuje w dzisiejszym wydaniu "Dziennik Gazeta Prawna":

- osoba, która stwierdzi w trakcie wyjazdu, że hotel ma niższy standard, albo pokój jest bez balkonu, lub wyżywienie nie jest pełne, powinna o tym od razu zawiadomić organizatora imprezy i domagać się zmiany. W umowie turystycznej powinna być zresztą zamieszczona klauzula przypominająca o tym klientowi

Więcej w gazecie.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika