Rynek reklamy

Koniunktura na rynku reklamy powróciła na dobre - twierdzą analitycy z firmy CR Media Consulting. Według ich szacunków wydatki na reklamę w telewizji, radiu i prasie wzrosły w pierwszym półroczu aż o 11,4 proc.

Oznacza to, że polski rynek odrabia straty z kryzysu, jaki dotknął branżę reklamową po 2000 r. Już w ub. r. wydatki reklamowe w mediach powróciły do poziomu z tamtego okresu - i nadal rosną.

gazeta.pl 01.07.2005 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika