Ugoda w sporze z Telekomunikacją możliwa dla każdego
Spory między klientami a Telekomunikacją Polską mogą kończyć się polubownie, w czym pomoże prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
Mediacja między konsumentem a dostawcą publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych możliwa jest od 3 września. Wprowadziło ją nowe prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171, poz. 1800). To samo dotyczy sporów konsumentów z Pocztą Polską.
O przeprowadzenie postępowania mediacyjnego należy zwracać się do prezesa URTiP. Prezes może też wszcząć je z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona konsumenta.
Zajmuje się sprawami osób fizycznych jak również przedsiębiorców. Posiada rozległe doświadczenie w poradnictwie w sprawach życiowych osób fizycznych jak również profesjonalnych problemów prawnych przedsiębiorców. Bazując na swoim doświadczeniu skutecznie doradza w sprawach osób fizycznych jak i przedsiębiorców zawsze dbając o praktyczną stronę problemów prawnych z jakimi zwracają się do niego jego klienci.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?
Masz inne pytanie do prawnika?
Komentarze
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?