Zły wizerunek inwestycyjny Polski
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych chce poprawić niekorzystny wizerunek Polski za granicą i przyciągnąć nowych inwestorów. Potrzebuje na to funduszy, które sfinansowałyby kampanię informacyjną w zagranicznych mediach, pokazującą kraj jako potencjalne centrum nowoczesnych usług. Powodzenie przedsięwzięcia pozwoliłoby zwiększyć napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do poziomu 10 mld dolarów rocznie i utworzyć każdego roku 15 tys. nowych miejsc pracy. Jednak realizacja tych planów może okazać się trudna z powodu politycznego zamieszania spowodowanego wyborami i perspektywą zmiany rządu. Wygrają na tym Czesi i Słowacy, których aktywna polityka promocyjna od pewnego czasu przyciąga inwestycje, mogące znaleźć się w Polsce.
Gazeta Prawna 11.04.2005 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?