Zwrot pieniędzy za niewykorzystany karnet
Narciarze, którzy nie wykorzystają wszystkich wykupionych przejazdów lub zostaną im na karnecie punkty, powinni otrzymać od stacji narciarskiej proporcjonalny zwrot części zapłaconej kwoty
Tak podkreśla Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który kontrolował stacje narciarskie. UOKiK zbadał 31 stacji w Małopolsce i na Podkarpaciu. Posługiwały się one różnymi rodzajami karnetów - kartami magnetycznymi, z kodami paskowymi, papierowymi lub kartami chipowymi.
(...)Niewykorzystanie punktów oznacza, że konsument wypowiada umowę i tym samym nabywa uprawnienie do zwrotu części świadczenia spełnionego wcześniej w całości - zaznacza UOKiK w swoim raporcie o narciarzach.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?