Kibic - konsument na Euro 2008

Na Euro 2008 przyjedzie pięć milionów kibiców.
Wiemy, że niektórych pechowców pewne problemy przyprawią o ból głowy - opóźnione loty, wynajem samochodów, opłaty roamingowe, kradzieże i problemy z biletami na mecze.

PRZYPOMINAMY,
Oto 10 rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, zanim wyjedziesz:

  1. Numer europejskiej infolinii dla konsumentów i kibiców UE 00 800 67 89 10 11
  2. Zanim wyjedziesz, porozmawiaj z ekspertami z Europejskiego Centrum Konsumenckiego
    (tel. + 22 55 60 118; http://www.konsument.gov.pl/; email: info@konsument.gov.pl )
  3. Informacje dotyczące biletów znajdziesz na: http://en.euro2008.uefa.com/
  4. Pamiętaj, 112 to Pojedynczy Numer Alarmowy
  5. Sprawdź swoje Ubezpieczenie Zdrowotne - wyrób Europejską Kartę Zdrowia
  6. Podróżujesz samolotem, zapytaj linię lotniczą o Twoje prawa
  7. Skorzystaj w pełni z obniżonych opłat roamingowych
  8. Pamiętaj, w UE obowiązuje 2-letni okres gwarancyjny na towary zakupione w UE
  9. Pamiętaj o zasadach prowadząc samochód zagranicą
  10. Natychmiast zgłaszaj kradzież przedmiotów na policji

W razie problemów z wyegzekwowaniem któregokolwiek z praw wymienionych powyżej skontaktuj się  z Europejskim Centrum Konsumenckim lub zadzwoń na infolinię, a my Ci pomożemy!

Porady prawne

Więcej informacji,

Europejskie Centrum Konsumenckie
Plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 022 55 60 118
fax 022 55 60 359
http://www.konsument.gov.pl


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika