Kibic - konsument na Euro 2008
Na Euro 2008 przyjedzie pięć milionów kibiców.
Wiemy, że niektórych pechowców pewne problemy przyprawią o ból głowy - opóźnione loty, wynajem samochodów, opłaty roamingowe, kradzieże i problemy z biletami na mecze.
PRZYPOMINAMY,
Oto 10 rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, zanim wyjedziesz:
- Numer europejskiej infolinii dla konsumentów i kibiców UE 00 800 67 89 10 11
- Zanim wyjedziesz, porozmawiaj z ekspertami z Europejskiego Centrum Konsumenckiego
(tel. + 22 55 60 118; http://www.konsument.gov.pl/; email: info@konsument.gov.pl ) - Informacje dotyczące biletów znajdziesz na: http://en.euro2008.uefa.com/
- Pamiętaj, 112 to Pojedynczy Numer Alarmowy
- Sprawdź swoje Ubezpieczenie Zdrowotne - wyrób Europejską Kartę Zdrowia
- Podróżujesz samolotem, zapytaj linię lotniczą o Twoje prawa
- Skorzystaj w pełni z obniżonych opłat roamingowych
- Pamiętaj, w UE obowiązuje 2-letni okres gwarancyjny na towary zakupione w UE
- Pamiętaj o zasadach prowadząc samochód zagranicą
- Natychmiast zgłaszaj kradzież przedmiotów na policji
W razie problemów z wyegzekwowaniem któregokolwiek z praw wymienionych powyżej skontaktuj się z Europejskim Centrum Konsumenckim lub zadzwoń na infolinię, a my Ci pomożemy!
Więcej informacji,
Europejskie Centrum Konsumenckie
Plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
tel. 022 55 60 118
fax 022 55 60 359
http://www.konsument.gov.pl
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?