Czy przekorna reklama jest dobra czy zła?
Kampania reklamowa firmy Heyah - "Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie na Mazury", "Nie jedźcie w góry" - wzbudza kontrowersje i otwiera dyskusję, czy negatywna reklama może naruszać prawo lub dobre obyczaje. Kampanii Heyah sprzeciwia się Polska Izba Turystyki. Twierdzi, że szkodzi ona branży turystycznej.
(...)
Przeciwko firmie Heyah (to operator telefonii komórkowej) Izba wystąpiła do Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji. Chciała, by UOKiK nakazał zdjęcie reklam. Agata Borowska, rzeczniczka Heyah, wyjaśniała w mediach, że właściciele hoteli i ośrodków opacznie zrozumieli sens kampanii. Przywołała inne hasła: "Nie wychodź z domu", "Nie kontaktuj się z przyjaciółmi", przekonując, że w reklamach tych chodzi o przekorną negację.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?