Gdy odwołano Twój lot...

Jeśli po odwołaniu lotu pasażer nie otrzyma w terminie wskazanym w regulaminie świadczenia usług kwoty zapłaconej za bilet, może wystąpić do sądu i walczyć o odsetki

(...)Zryczałtowane odszkodowanie w takich sytuacjach przewiduje unijne rozporządzenie 261/2004/WE (patrz ramka). Trzeba tylko szybko zgłosić reklamację i zażądać wypłaty odszkodowania oraz zwrotu należności za niewykorzystany bilet. Przewoźnik, który tego nie zrobi, naraża się na kary finansowe.  

Rzeczpospolita 13.10.2008 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika