Kontrowersyjne leki za grosze
Dotyczy to m.in. stosowania przez apteki promocji typu "Leki za grosze". Polega ona na tym, że pacjent może nabyć w aptece lek refundowany, płacąc 1 gr za opakowanie.
Jak wyjaśnia Karina Furga, menedżer w zespole doradztwa dla sektora farmaceutycznego Ernst & Young, pośród działań podejmowanych przez producentów i dystrybutorów leków wobec aptek największą popularność zyskują ostatnio tzw. programy lojalnościowe kierowane bezpośrednio do aptek, z pominięciem hurtowni. Ich popularność wynika z przekonania o ich większej efektywności od działań prowadzonych przez hurtownię, która może "skonsumować" znaczną część środkówprzeznaczonych na promocję.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?