Kryzys gospodarczy uderzy w rynek reklamy

Nadchodzący globalny kryzys najpierw uderzy w reklamę - uważa Monika Bednarek, prezes Eurozetu. Branża spodziewa się spowolnienia już w drugim półroczu. Najbardziej ucierpi prasa i radio.

(...) Myślę, że pod koniec trzeciego kwartału menedżerowie będą musieli zacząć szukać oszczędności i przede wszystkim będą ciąć wydatki reklamowe — mówi Maciej Stec, członek zarządu telewizji Polsat.

Puls Biznesu 09.06.2008 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika