Loty za złotówkę to nieuczciwa konkurencja
Linie lotnicze oszukują klientów, gdy reklamują loty za złotówkę. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów twierdzi, że również firmy w innych branżach wprowadzają konsumentów w błąd. Raporty pokontrolne ogłasza Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zdaniem Cezarego Banasińskiego, odchodzącego prezesa UOKiK, sytuacja w poszczególnych branżach jest zła, w niektórych nawet bardzo. Deweloperzy, biura podróży, banki, ubezpieczyciele, prywatna służba zdrowia, szkoły wyższe - we wzorcach umów stosowanych przez firmy z tych branż urzędnicy znajdują wiele klauzul, które naruszają interesy konsumentów.
Rzeczpospolita 24.10.2006 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?