Nie daj się nabrać na obietnice wielkiej wygranej!

Informowanie o wygranej, której nie ma i nie będzie, ale trzeba za nią zapłacić - to recepta na prowadzenie działalności coraz większej ilości firm wysyłkowych.

(...)Oczywiście żadnej nagrody nie będzie, ewentualnie firma wysyłkowa prześle bezwartościowy gadżet.

(...)Pozostaje zachować zdrowy rozsądek i nie wierzyć w możliwość wygrania samochodu w loterii, w której nie brało się udziału.

Gazeta Podatkowa 13.04.2007 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika