Nie każdy notariusz może się "reklamować"
Notariusz za współpracę z mediami może mieć kłopoty, grozi mu za to odpowiedzialność dyscyplinarna - donosi Gazeta Prawna. Mimo, że Krajowa Rada Notarialna zezwoliła kancelariom na zakładanie stron internetowych, to niektóre izby - np. warszawska - wprowadziły całkowity zakaz ich posiadania. Sytuacja taka może być przyczyną patologii w miastach, gdzie kancelarie prowadzą notariusze z różnych izb - alarmuje Gazeta Prawna. „Będziemy przyglądać się tej sprawie. Jeżeli okaże się, że takie działania mogą ograniczać konkurencję, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów będzie interweniować" - mówiła dla gazety Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?