Oferta złożona przez telefon
Abonent, który zdecyduje się na ofertę operatora złożoną przez telefon, nie zawsze może potem zrezygnować z tak zamówionych usług. Dziesięć dni na odstąpienie od umowy to przywilej dostępny, tylko gdy jest ona zmieniana
(...)Zgoda na niektóre usługi oferowane telefonicznie przez operatora jest niekiedy równoznaczna ze zmianą umowy. Dzieje się tak m.in. wówczas, gdy klient decyduje się na przedłużenie usług operatora czy np. wymianę aparatu w ramach promocji. Zostaje wówczas zawarta tzw. umowa na odległość (czyli bez jednoczesnej obecności stron, które w tym przypadku kontaktują się telefonicznie).
Rzeczpospolita 22.05.2007 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?