Producent piwa nie łamie prawa?
Reklama piwa Żywiec, w której wystąpił znany bokser Tomasz Adamek, nie narusza ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - twierdzą prawnicy z krakowskiej kancelarii.
Reklama jest zgodna z przepisami ustawy o wychowaniu w trzeźwości i "nie wywołuje niedozwolonych skojarzeń piwa z sukcesem zawodowym lub życiowym, nie łączy również spożywania alkoholu ze sprawnością fizyczną" - przywołuje Dziennik Polski opinię prawną, sporządzoną przez krakowską kancelarię Traple, Konarski, Podrecki.
Innego zdania jest Państwowa Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, która zapowiedziała we wtorek, że pozwie browar o złamanie przepisów wspomnianej ustawy. Grozi za to grzywna w wysokości od 10 do 500 tys. zł - czytamy na łamach Dziennika Polskiego.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?