Reklama nie może być głośniejsza od filmu

Nowelizacji rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych zakłada, że reklamy nie mogą być głośniejsze niż poprzedzające je audycje, a ich dźwięk nie może być drażniący dla telewidzów. Dokument zostanie skierowany do Rządowego Centrum Legislacji i wejdzie w życie po pięciu miesiącach od publikacji w Dzienniku Ustaw - czytamy na łamach Gazety Prawnej.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

  • Telewidz 2011-12-16 19:48:54

    Nareszcie!!!


Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika