Rynek reklamy w internecie
Trwa kłótnia na temat udziałów w polskim rynku reklamy internetowej. Burzę wywołał portal Interia.pl, kwestionując wiarygodność wyników badań spółki CR Media Consulting.
Wydatki firm na reklamę w internecie szybko rosną. Według prognoz brokera reklamowego CR Media Consulting oraz branżowej organizacji IAB Polska w tym roku sięgną w Polsce 120 mln zł. O te pieniądze konkurują duże portale oraz internetowe sieci reklamowe (które zdobywają reklamy dla setek mniejszych serwisów). Kto jaki ma udział w torcie i jak się powinno to mierzyć? - to pytanie rozgrzało w ostatnich dniach branżę internetową.
gazeta.pl 08.11.2005 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?