Telewizje wspierają kampanię UOKiK
Spot reklamowy "Możesz..." poświęcony promocji instytucji rzecznika konsumentów, ponownie emitowany na antenie telewizji.
Stacje telewizyjne wspierając akcję UOKiK, wykazują zaangażowanie w promocję społecznie ważnych inicjatyw. Spot reklamowy UOKiK pochodzący z kampanii społecznej „Możesz..." nie schodzi z anten telewizyjnych prywatnych i publicznych nadawców, dzięki uprzejmości takich kanałów jak: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVN Siedem, 4fun.tv, Tele5, Comedy Central, Viva, VH1, TVP1 i TVP2. Emisja filmu w czasie wakacji wiązała się ze szczególnie intensywnym okresem turystycznym, w czasie którego konsumenci mogą mieć do czynienia z nienależycie wykonanymi usługami turystycznymi czy transportowymi. Kolejne etapy emisji spotu w okresie rozpoczynającego się roku szkolnego, który jest tradycyjnie okresem wzmożonych zakupów, ma zdaniem Urzędu kluczowe znaczenie w realizacji polityki podnoszenia świadomości konsumentów.
Spot „Możesz..." autorstwa agencji Publicis został stworzony z myślą o poinformowaniu najsłabszych uczestników rynku o działającej skutecznie i bezpłatnie instytucji miejskiego i powiatowego rzecznika konsumentów. Wiedza na temat przysługujących im praw jest wśród polskich konsumentów niewystarczająca, nie tylko w odniesieniu do przepisów, ale także znajomości organizacji konsumenckich. Konsumenci często albo nie wiedzą co można zrobić, gdy znajdą się w spornej sytuacji z przedsiębiorcą, albo wręcz przeceniają swoje uprawnienia. W szczególności nie wiedzą jakie kroki mogą podjąć, gdy sprzedawca odrzuci ich reklamację - nie znają instytucji, które mogłyby im pomóc.
Film reklamowy, nawiązując formą do filmu gangsterskiego, w niebanalny sposób promuje działalność rzeczników i zachęca do odwiedzenia strony www.uokik.gov.pl, na której zainteresowani uzyskają dane kontaktowe do rzeczników konsumentów oraz zbiór informacji na temat podstawowych praw konsumentów.
Źródło www.uokik.gov.pl
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?