Atrakcyjne warunki gwarancji mogą przyciągnąć klientów
Niektóre obowiązki związane z jakością sprzedawanego towaru wynikają wprost z przepisów. Wystawiając gwarancję, przedsiębiorca może wziąć na siebie dodatkowe zobowiązania. Gwarancji wystawiać nie trzeba, ale można. To jeden z lepszych sposobów na przyciągnięcie klientów i związanie ich z firmą. Widać to chociażby na rynku samochodów, gdzie długość okresu gwarancji dawno stała się istotnym argumentem za wyborem tej albo innej marki. Mali przedsiębiorcy oczywiście nie produkują samochodów, ale nic nie stoi na przeszkodzie wykorzystaniu gwarancji i przez nich.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?