Coraz częściej zmieniamy firmy ubezpieczeniowe
Osoby kupujące polisy stają się coraz bardziej aktywne i chętniej zmieniają towarzystwa. Firmy, które tego nie zauważą i nie dostosują swojej sieci sprzedaży do mobilności klientów, mogą mieć kłopoty. Wzrost aktywności widoczny jest szczególnie w Wielkiej Brytanii, gdzie średnio co trzy lata klient zmienia polisę na samochód, a co pięć lat - na nieruchomość. - Ta aktywność w poszukiwaniu lepszych ubezpieczeń przez jedne firmy będzie postrzegana jako zagrożenie, a przez inne - jako szansa rozwoju - przyznaje Bertrand Lavayssiére, dyrektor zarządzający Capgemini Global Financial Services.
Rzeczpospolita 31.01.2008 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?