Czego można żądać, gdy samolot się spóźnił lub nie wziął pasażerów?

(...)Jeżeli na lotnisku okaże się, że nie można skorzystać z przelotu, ponieważ z winy linii lotniczych liczba rezerwacji została zawyżona, osobie, która znalazła się w takiej sytuacji, przysługuje prawo do odszkodowania. Takie odszkodowanie w przypadku odmowy przyjęcia pasażera na pokład samolotu może wynieść nawet 600 euro.

Gazeta Podatkowa 14.05.2007 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika