Internet goni telewizje

Po latach dwucyfrowych wzrostów polski rynek reklamowy gwałtownie zwalnia. W I półroczu polski rynek reklamowy skurczył się o 11,4 proc., do 3,432 mld zł - szacuje dom mediowy Starlink. Za to internet wyrósł na drugie największe po telewizji medium reklamowe! Najgorszy był drugi kwartał, gdy firmy obniżyły swoje wydatki na reklamę aż o 15,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2008 r. - To skutek pewnego rodzaju paniki na rynku po mniej obiecującym pierwszym kwartale oraz walki rabatowej na rynku telewizyjnym.

Gazeta.pl Vadim Makarenko 04 08 2009

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika