Jak ma wyglądać reklama adwokata?
Raz na miesiąc adwokat może zamieścić w prasie ogłoszenie o swojej praktyce. Ale małe i nie na pierwszych stronach.
Prezydium Naczelnej Rady Adwokackiej uchwaliło zasady zamieszczania przez adwokatów informacji prasowych związanych ze świadczoną przez nich pomocą prawną.
(...)NRA zaleca zamieszczać w ogłoszeniu znak adwokatury polskiej - dla odróżnienia od anonsów publikowanych przez inne osoby świadczące usługi prawne.
(...)Informacje nie mogą wywoływać nieuzasadnionych oczekiwańco do wyników pracy adwokata, zawierać bezpośrednich porównań co do jakości usług z innymi kolegami z palestry lub ich krytyki. Niepowinny mieć niestosownej lub natarczywej formy ani zawierać elementów ocennych.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?