Jak reklamować usługi prawnicze?
Im bardziej działalność prawników się komercjalizuje, tym częściej powinni korzystać z pomocy profesjonalnych specjalistów od marketingu
Proste standardowe usługi prawne w Niemczech kupuje się już w supermarkecie za 10 euro, podczas gdy porada u adwokata kosztuje 200 euro - mówił radca prawny Sławomir W. Ciupa podczas zorganizowanego przez wydawnictwo C.H. Beck oraz Izbę Radców Prawnych w Warszawie seminarium "Usługi prawnicze i ich marketingowe uwarunkowania".
(...)Przykładem współpracy prawników z klientami jest np. zatrudnienie przez niemiecką kancelarię dziennikarza, który skomplikowane ekspertyzy przekłada członkom zarządu firmy korzystającej z jej usług na zrozumiałą publicystykę prawną.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?