Jak walczą biura podróży o klientów?

Co oznaczają pięknie brzmiące slogany reklamowe, którymi biura podróży kuszą turystów? "Der Spiegel" zajął się ich rozszyfrowaniem.

Uwaga - ostrzega "Spiegel" w niedzielnym wydaniu internetowym. Organizatorzy wakacyjnych podróży chętnie upiększają trochę rzeczywistość i może się okazać, że tam, gdzie sugerowany jest urlop marzeń, faktycznie czeka turystyczny koszmar. "Spiegel" publikuje objaśnienia do chwytliwych sloganów, jakich pełno w prospektach biur podróży; może to być przydatne już przy planowaniu urlopu, a także później, kiedy nabity w butelkę turysta będzie chciał złożyć reklamacje lub skargę.

Wprost 19.06.2006 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika