Jak walczą biura podróży o klientów?
Co oznaczają pięknie brzmiące slogany reklamowe, którymi biura podróży kuszą turystów? "Der Spiegel" zajął się ich rozszyfrowaniem.
Uwaga - ostrzega "Spiegel" w niedzielnym wydaniu internetowym. Organizatorzy wakacyjnych podróży chętnie upiększają trochę rzeczywistość i może się okazać, że tam, gdzie sugerowany jest urlop marzeń, faktycznie czeka turystyczny koszmar. "Spiegel" publikuje objaśnienia do chwytliwych sloganów, jakich pełno w prospektach biur podróży; może to być przydatne już przy planowaniu urlopu, a także później, kiedy nabity w butelkę turysta będzie chciał złożyć reklamacje lub skargę.
Wprost 19.06.2006 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?