Kiedy przedsiębiorcy mają obowiązek rozliczać się bezgotówkowo?

Firmy powinny rozliczać się między sobą za pośrednictwem rachunku bankowego, jeżeli jednorazowa wartość transakcji przekracza równowartość 15.000 euro. W takim przypadku cała transakcja powinna być rozliczona bezgotówkowo, a nie jedynie nadwyżka ponad równowartość 15.000 euro. Z obowiązku nie zwolni rozbicie transakcji na kilka mniejszych płatności. Tyle że za nieprzestrzeganie tego wymogu nie przewidziano kar.

Gazeta Podatkowa, 29.01.2009 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika