Kolejne ograniczenia w reklamie piwa

Reklama piwa nie może namawiać do nadmiernego picia ani dyskryminować osób o słabszych głowach. To biurokratyczne wymysły, a nie sposób na walkę z nadużywaniem alkoholu przez młodzież - uważa branża piwna.

(...) Nowe przepisy przewidują dodatkowo, że w reklamie nie będą mogli występować małoletni, piwo nie będzie mogło być kojarzone ze środkiem stymulującym, uspokajającym i sposobem na rozwiązywanie konfliktów osobistych.

(...) Branża piwna i reklamowa uważają, że proponowane przepisy to czysty przejaw biurokratycznej aktywności, a nie sposób na rozwiązywanie problemów.

Życie Warszawy 8.06.2007 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika