Koniec agresywnych praktyk handlowych

Koniec z "gratisami", za które trzeba płacić, pseudoleczniczymi specyfikami i reklamami bezpośrednio nakłaniającymi dzieci do zakupu. Teraz w konflikcie z klientem to przedsiębiorca będzie musiał udowodnić, że nie jest winny.

21 grudnia wchodzi w życie ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

(...) Przykładem fałszywych "bezpłatnych" usług są oferty wymagające opłat ze strony klienta, m.in. "SMS-y gratis", z których można korzystać po zapłaceniu miesięcznego abonamentu.

Dziennik Polski 14.12.2007 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika