Koniec z reklamą biletów za złotówkę

Promowanie biletów za 1 złoty, za darmo, albo z dopłatą w formie nagrody to wprowadzanie pasażerów w błąd - argumentuje Urząd Lotnictwa Cywilnego.

(...)Wczoraj nastapił przełom, bo ULC, który przygotował nowelę prawa skłaniającą przewoźników do podawania do wiadomości publicznej ostatecznej ceny biletów, skierował ją do konsultacji
społecznych.

Życie Warszawy 15.03.2007 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika