Koniec ze stertą reklam w Twojej skrzynce?

Ze skrzynek pocztowych mają zniknąć niechciane reklamy, zwłaszcza te z obietnicami wysokich wygranych

Stosy ulotek to dzieło firm marketingowych zbierających i handlujących naszymi danymi osobowymi. Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) obiecuje jednak, że sytuacja się poprawi, a firmy, które łamią przepisy o ochronie danych osobowych, będą usuwane z rynku.

(...)GIODO we współpracy z SMB przygotował kodeks dobrych praktyk, którego zobowiązały się przestrzegać firmy marketingowe.

Rzeczpospolita 29.01.2008 r.

Porady prawne

Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika