Koszty reprezentacji można czasem wliczyć w koszty
Nie jest możliwe wyznaczenie wyraźnej granicy pomiędzy poszczególnymi przejawami aktywności gospodarczej przedsiębiorców takimi jak działalność podstawowa i towarzyszące jej działania o charakterze marketingowym, promocyjnym, reklamowym czy reprezentacyjnym. Stąd przy braku ustawowej definicji reprezentacji, przy kwalifikacji określonych przedsięwzięć podejmowanych przez dany podmiot, należy uwzględniać jego specyfikę oraz branżę, w jakiej działa. Tak orzekł WSA w Warszawie w wyroku z dnia 21 stycznia 2009 r., sygn. akt III SA/Wa 1597/08.
Gazeta Podatkowa, 3.04.2009 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?