Kto odpowiada za wadliwą komórkę?
Klienci z zepsutymi telefonami kupionymi w promocji z abonamentem nie powinni być odsyłani do handlowca lub producenta sprzętu. Sąd w precedensowym wyroku uznał, że w takich sytuacjach musi im pomóc operator
(...)Często też oprócz tych uprawnień ustawowych klienci dostają gwarancję jakości. Gwarancji udziela z reguły producent (co oznacza, że telefon można oddać do jego autoryzowanego serwisu, który jest wymieniony w karcie gwarancyjnej) i jeśli chcemy skorzystać z tego trybu, to właśnie do takiego serwisu powinniśmy się udać.
Wyrok wydany w Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli jest już prawomocny (sygn. I C 2252/06).
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?