Lepiej kupić czy wynająć?
— Płacimy stałą kilkusetzłotową ratę za dzierżawę sprzętu biurowego, który kosztowałby nas sześć lub siedem tysięcy złotych. Serwis mamy na telefon. To bardzo wygodne — mówi Andrzej Kołodziejski, szef logistyki w firmie Getronics.
(...)— Dzierżawa kserokopiarki kosztuje miesięcznie od 200 zł netto za miesiąc. W ramach abonamentu firma może wykonać cztery tysiące kopii. Zapewniamy papier, wymieniamy tusz i serwisujemy sprzęt. Za każdą kopię powyżej limitu trzeba zapłacić od czterech do pięciu groszy — mówi Krzysztof Kurc, współwłaściciel firmy Canoman, która dzierżawi firmom sprzęt biurowy.
(...)Faktury wystawiają również wynajmujący biura na godziny. Zaskakujące? A jednak możliwe. Powiedzmy, że mamy hurtownię kosmetyków pod mało prestiżowym adresem w Wólce Sieradzkiej. Dogadujemy się z firmą wynajmującą biura na godziny w centrum Warszawy, Krakowa czy Gdańska. Pod tym adresem lokujemy nasze przedstawicielstwo handlowe. Gdy zadzwoni klient, handlowiec wsiada do samochodu i na umówioną godzinę przyjmuje go w swoim gabinecie. To musi na rozmówcy zrobić wrażenie.
Puls Biznesu 22.03.2006 r.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?