Nadal nie ma sposobu na zgłaszanie rejestrów publicznych

Termin przejściowy na zgłaszanie ministrowi nauki i informatyzacji rejestrów publicznych oraz systemów informatycznych używanych do wykonywania zadań publicznych mija 21 października. Nie dało się go dotrzymać, ponieważ dopiero 27 października wchodzi w życie rozporządzenie wykonawcze określające tryb dokonywania zgłoszeń oraz wzory formularzy.
 

(...)Niestety, nie można się spodziewać, że dane wprowadzane do krajowej ewidencji będą kompletne i dobrej jakości. Ustawa nie przewiduje też żadnych sankcji za brak zgłoszenia. Również "kontrola informatyczna", o której mowa w art. 25 ustawy, nie obejmuje weryfikacji spełnienia tego wymogu.

Porady prawne

Rzeczpospolita 21.10.2005 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika