Nadal nie ma sposobu na zgłaszanie rejestrów publicznych
Termin przejściowy na zgłaszanie ministrowi nauki i informatyzacji rejestrów publicznych oraz systemów informatycznych używanych do wykonywania zadań publicznych mija 21 października. Nie dało się go dotrzymać, ponieważ dopiero 27 października wchodzi w życie rozporządzenie wykonawcze określające tryb dokonywania zgłoszeń oraz wzory formularzy.
(...)Niestety, nie można się spodziewać, że dane wprowadzane do krajowej ewidencji będą kompletne i dobrej jakości. Ustawa nie przewiduje też żadnych sankcji za brak zgłoszenia. Również "kontrola informatyczna", o której mowa w art. 25 ustawy, nie obejmuje weryfikacji spełnienia tego wymogu.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?