Odszkodowanie za ciszę w słuchawce
Dostawca telekomunikacyjny musi zapewnić ciągłość świadczenia swoich usług. Klienci mają prawo domagania się odszkodowania za brak możliwości korzystania z telefonu - informuje Rzeczpospolita.
Jeżeli dostawca telekomunikacyjny nie wywiąże się z umowy świadczenia usług, to możemy złożyć reklamację. Gdy okaże się ona nieskuteczna, możemy spróbować mediacji. W przypadku niepowodzenia możemy skorzystać z pomocy sądu polubownego, ostatecznie wytoczyć operatorowi sprawę przed sądem powszechnym - pisze Rzeczpospolita.
Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości jednej piętnastej średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych - czytamy na łamach Rzeczpospolitej.
Uprawnienia do odszkodowania uzyskamy wtedy, gdy w okresie rozliczeniowym łączny czas przerw w dostawie usługi przekroczył 36 godzin.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?