Polscy klienci mają aż za dobrze

Polskie przepisy zbyt mocno chronią konsumentów, a zagrażają prawom np. operatorów telefonicznych - uważa Komisja Europejska. Rozpoczęła właśnie postępowanie przeciwko Polsce.

(...) Urzędnicy Komisji przekonują, że w ostatecznym rozrachunku chodzi im nie tylko o dobro firm, lecz także klientów. - Nie chcemy, aby operatorzy bali się zmieniać umowy na korzyść klienta - mówi rzecznik.

gazeta.pl 1.02.2008 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika