Polskie sieci handlowe wygrywają z zachodnimi
Krajowe sieci są bardziej efektywne od hipermarketów. Wyniki najnowszych badań dowodzą, że to nie polskie sieci powinny się uczyć handlu od zachodnich. Odwrotnie.
(...) Okazuje się, że w czołówce tego rankingu dominują polskie sieci handlowe, takie jak Alma, Polomarket, Piotr i Paweł czy Społem Białystok, których roczny obrót na metr kwadratowy przekracza 20 tys. zł.
(...) Analityków nie dziwi silna pozycja polskich sieci w tym rankingu. Większość z nich podkreśla, że polski handel rządzi się innymi prawami niż w Europie Zachodniej. Mimo natarcia hipermarketów Polacy pozostają wierni zakupom w mniejszych sklepach, zlokalizowanych na własnej ulicy czy osiedlu, a ponadto coraz bardziej lubują się w sklepach typu delikatesowego.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?