Reklama dla poprawy wizerunku Polski
Po wakacjach rozpocznie się wielka PR-owska ofensywa mająca naprawić wizerunek naszego kraju za granicą - dowiedziało się ŻW. To reakcja na fatalny obraz Polski w zachodniej prasie. Twarzą kampanii ma być Kazimierz Marcinkiewicz.
(...)- Sytuacja jest zadziwiająca. Mamy dobre wyniki gospodarcze podziwiane w innych krajach. Nasza pozycja w Unii Europejskiej jest silna. Niestety, nie ma to żadnego przełożenia na zachodnie media, gdzie jesteśmy pokazywani jako dziwny, ultrakonserwatywny i zaściankowy kraj - tłumaczy nam motywy swej decyzji premier Kazimierz Marcinkiewicz.
(...)Elementem przełamania stereotypów o Polsce ma być również planowana w Polsce na październik duża konferencja na temat przyszłości Europy. Zaproszeni zostaną najważniejsi unijni politycy, szef Komisji Europejskiej oraz kilkuset młodych ludzi. Obradom towarzyszyć mają dziennikarze z całej Unii.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?