Reklamujemy towar. Czego możemy żądać?
Nabywca wadliwego towaru - który postanowił złożyć reklamację - ma kilka możliwości. Po pierwsze możemy żądać od sprzedawcy nieodpłatnej wymiany na nowy towar albo bezpłatnej naprawy - donosi Rzeczpospolita. Wybór opcji należy tutaj do konsumenta, a sklep nie może w tej mierze niczego narzucać. Jeżeli nie zdecydujemy się na jedno z powyższych uprawnień - lub nie mogą być one z różnych przyczyn zrealizowane - możemy wnioskować o obniżenie ceny za zakupiony towar. W wyjątkowych warunkach możliwe jest także odstąpienie od umowy - czytamy w dzisiejszej Rzeczpospolitej.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?