Towary przekazane na cele marketingowe nie podlegają podatkowi VAT

Nieodpłatne przekazanie towarów na cele marketingowe wpływa na zwiększenie obrotu i pozostaje w związku z zakresem prowadzonej działalności gospodarczej, gdyż łączy się z realizacją jej celów. Przekazania tego nie można zaliczyć do zakresu objętego art. 7 ust. 2 ustawy o VAT, w brzmieniu obowiązującym od 1 czerwca 2005 r. Tak uznał WSA w Warszawie w wyroku z dnia 15 kwietnia 2009 r., sygn. akt III SA/Wa 3371/08.

Gazeta Podatkowa, 21.05.2009 r.


Zespół
e-prawnik.pl

Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne

Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?


Masz inne pytanie do prawnika?

 

Komentarze

    Nie dodano jeszcze żadnego komentarza. Bądź pierwszy!!

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika