Umowy z Tele2 pod lupą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) bada, czy spółka Tele2 naruszyła prawo przy zawieraniu umów z klientami na podstawie rozmów telefonicznych - poinformowała w środę PAP Małgorzata Cieloch, szefowa biura prasowego UOKiK. Rzecznik Tele2 twierdzi, że spółka działa zgodnie z prawem.
(...)Poinformowała, że Tele2 wysyłało też konsumentom formularze zlecenia preselekcji, czyli wyboru operatora. Potwierdzenie odbioru listu przez klienta było równoznaczne z wyrażeniem przez nich zgody na korzystanie z usług Tele2.
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?