Ustawa o zwalczaniu nieuczciwych praktyk handlowych
Klienta nie będzie już można kusić zapewnieniami o wielkich wygranych, które na niego czekają, gdy zdecyduje się kupić towar
Taki ma być efekt ustawy o zwalczaniu nieuczciwych praktyk handlowych. Jej projekt przygotował Urząd Ochrony Konkurencji. Ma ona wzmocnić ochronę klientów atakowanych przez przedsiębiorców reklamami i różnymi przekazami marketingowymi.
(...)Na czarnej liście są znane z gazetek promocyjnych supermarketów tzw. reklamy-przynęty, które mają nakłonić klienta do jak najszybszego zakupu. Ogłasza się promocje ograniczone w czasie lub dotyczące niewielkiej ilości towarów, podczas gdy w rzeczywistości ilość produktów jest minimalna (lub w ogóle nie ma ich w ofercie) albo sprzedaje się je po tej samej cenie już po zakończeniu okresu "okazji".
Skomentuj artykuł - Twoje zdanie jest ważne
Czy uważasz, że artykuł zawiera wszystkie istotne informacje? Czy jest coś, co powinniśmy uzupełnić? A może masz własne doświadczenia związane z tematem artykułu?